Zo neemt u contact met ons op.

Algemeen:

Is uw vraag niet beantwoord via onze FAQ of uitleg? Neemt u dan alstublieft contact op via onderstaand formulier of mail naar info@kampeerveilingen.nl. Vult u alstublieft uw gegevens en vraag zo volledig mogelijk in voor een zo specifiek en duidelijk mogelijk antwoord.

Uw email:
Uw naam:
Uw vraag/opmerking:

Kampeerveilingen.nl is per post te benaderen op het volgende postadres:
Kampeerveilingen.nl
t.a.v. De klantenservice
Postadres:
Hessenweg 1
6997 AJ Hoog Keppel
Nederland
(Geen bezoek mogelijk!)

Telefonische bereikbaarheid:
U kunt ons bellen op de het volgende nummer op de volgende tijden.

Telefoonnummer: 0031(0) 172 820000
Maandag t/m Vrijdag: 09.00 t/m 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 16.00 uur
Zondag: Gesloten (e-mail wordt wel beantwoord)

Noodnummers:
Kampeerveilingen is alleen in noodgevallen 24 uur per dag , 7 dagen per week bereikbaar op nummer: 0031(0)172720170.

De Olympia Camping Group is alleen in noodgevallen 24 uur per dag , 7 dagen per week bereikbaar op nummer: 0031(0)172720170. Wij verwijzen u ook nadrukkelijk naar de reisinformatie.

LET OP:
U kunt deze nummers alleen, nadrukkelijk in geval van nood, gebruiken buiten kantoortijden als u kampeert via Kampeerveilingen.nl op een Olympia Camping op vakantie bent of onderweg bent naar een van de campings!

Binnen kantoortijden belt u met: 0031(0)172820000. Belt u voor iets dat geen spoedeisend karakter heeft, dan zijn onze medewerkers geïnstrueerd meteen een eind aan het gesprek te maken en u te adviseren om tijdens kantoortijden terug te bellen.

Ontevreden, opmerkingen of klachten:
Het kan helaas voorkomen dat u ontevreden bent over de camping, de accommodatie of geboekte activiteiten. Wilt u hierover een klacht indienen neem dan direct contact op met de medewerkers ter plaatse. Is er geen medewerker aanwezig of wordt de klacht niet meteen naar behoren of binnen uw visie opgelost, dan dient u direct contact op te nemen met ons hoofdkantoor in Nederland op nummer +31.172820000 tijdens kantoortijden of op +31 (0) 641496400 als zaken echt niet langer kunnen wachten. Op het moment zelf kan er vaak wat aan uw opmerkingen en/of klachten worden gedaan.

Klachten die op de camping niet op een klachtenformulier zijn gemeld worden in Nederland niet in behandeling genomen. Voor het in behandeling kunnen nemen dient u ter plaatse een klachtenformulier volledig in te vullen en door een medewerker te laten ondertekenen.